Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

POLYMER CLAY ...IN BLACK & WHITE

  << ΚΟΛΛΙΕ  Audrey >>

Με αφορμή τις πανέμορφες τσάντες <<Le Pandorine>> που παρουσίασε στο blog της η Μοντέρνα Σταχτοπούτα  (  Link ) και μου άνοιξε την όρεξη να τις αποκτήσω όλες (pauvre Mamzelle στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε!!!) δούλεψα ασταμάτητα δυο βράδια et voila! Το κολλιέ μου <<Audrey>> σε λευκό και μαύρο με φύλλο χρυσού στις λευκές marbre πέρλες κι ένα μαύρο τριαντάφυλλο στο δέσιμο του...
Επιτέλους μπορώ να βουλιάξω στην πολυθρόνα μου και να ονειρευτώ τον εαυτούλη μου με το κλασσικό μικρό μαύρο φόρεμα,το κολλιέ μου, την << Le Pandorine>> μου και τα ασορτί μαύρα γυαλιά ηλίου σ'ένα ανεπανάληπτο Breakfast at Tiffany's!

Au Revoir! Mamzelle Mimi


polymer clay collier << Audrey >> 
























 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου