Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

A VASE FΟR FALL (DIY)

  ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΑΝΘΟΔΟΧΕΙΟ....( ή αλλιώς ζήτω η ανακύκλωση!)

Προσφάτως ξεκίνησα πάλι δίαιτα ( θα'ναι η τριακοστή τέταρτη ή τριακοστή πέμπτη φορά...θα σας γελάσω) .... εν πάσει περιπτώσει κάθε φορά που αλλάζει η σεζόν πέφτω με τα μούτρα σε κάθε είδους light προϊόν...το οποίο σε τρεις μέρες το έχει βαρεθεί η ψυχή μου και τα νεύρα μου έχουν γίνει κορδέλλες....κι έτσι την επόμενη φορά στο σούπερ μάρκετ απλώνω το χεράκι μου κι αρπάζω στα μουλωχτά την μια και μοναδική παντοτινή αγάπη: ΙΟΝ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ!!! Μετά απ'αυτό όλες οι δίαιτες καταλήγουν στον σκουπιδοτενεκέ κι εγώ κλείνω τ'αυτιά μου στη συνείδηση μου που ωρύεται.Και τη ζυγαριά στο μπάνιο την προσπερνάω τάχα αδιάφορα... μέχρι φυσικά να με ξαναζώσουν οι τύψεις... ή να ανοίξει πάλι κάποιο φερμουάρ και να γίνω ρεζίλι... εγώ μια mamzelle...καθωσπρέπει...

Αυτή τη φορά όμως καθώς ετοιμαζόμουν να ξεφορτωθώ το πλαστικό μπουκάλι του γάλακτος στην ανακύκλωση, άναψε στο κεφάλι μου ο λαμπτήρας του Έντισον και ιδού! Ένα φθινοπωρινό βάζο από πλαστικό μπουκάλι και σπάγγο.
Έκοψα τον λαιμό και τα τύλιξα σε σπάγγο με κόλλα vinyl. Έπειτα έφτιαξα τα ανθάκια από τσόχα, κόλλησα στο κέντρο τους μικρές περλίτσες και συμπλήρωσα το ντεκόρ με έτοιμα φυλλαράκια από παλιότερες κατασκευές και κομμάτια μαλλιού σε βαθύ πράσινο...
Νομίζω είναι έτοιμα για να τα γεμίσω κλαδιά από την πρώτη φθινοπωρινή εξόρμηση στας εξοχάς... κάτι τέτοιες στιγμές πως ζηλεύω αυτούς που ζουν στην ύπαιθρο! Δυστυχώς δεν τράβηξα φωτογραφίες step by step ...υπόσχομαι την επόμενη φορά περισσότερη συνέπεια!

Au Revoir,
Mamzelle Mimi



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου